1. Informacje ogólne.
    * Operatorem serwisu www.sprintbrand.pl oraz www.sprintprint.online jest PBZ INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ prowadząca działalność pod nazwą PBZ INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ adres ul. GRZYBOWSKA 87, 00-844 WARSZAWA, MAZOWIECKIE, REGON: 388669998, NIP: 5272955075.
    * Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób: poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. „ciasteczka”) oraz poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
  1. Informacje w formularzach.
    * Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika,
    * Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
    * Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
    * Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
    * Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
    * Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.
  2. Informacja o plikach cookies.
    * Serwis korzysta z plików cookies.
    * Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    * Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
    * Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    A. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    B. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    C. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
    * W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
    * Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
    * Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
    * Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
    * Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics.
    * Pliki cookies mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
    * W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  3. Logi serwera.
    * Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
    * Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    A. czas nadejścia zapytania,
    B. czas wysłania odpowiedzi,
    C. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    D. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    E. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    F. informacje o przeglądarce użytkownika,
    G. Informacje o adresie IP.
    * Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
    * Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
  4. Udostępnienie danych.
    * Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
    * Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.
    * Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
  5. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
    * Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
    * W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

A. Internet Explorer
B. Chrome
C. Safari
D. Firefox
E. Opera
F. Android
G. Safari (iOS)
H. Windows Phone
I. Blackberry

  1. Obowiązek informacyjny RODO
    INFORMACJA przekazywana w wykonaniu obowiązków przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO)
    Informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych:

    Tożsamość administratora
    Administratorem danych jest: PBZ INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 87, 00 – 844 Warszawa, KRS: 0000893478, NIP: 5272955075, REGON: 388669998 (dalej: ADO)

    Dane kontaktowe administratora:
    Z ADO można się skontaktować poprzez adres e-mail: biuro@pbzinvestment.pl lub pisemnie, kierując pismo za pośrednictwem poczty tradycyjnej bezpośrednio na adres siedziby ADO.
    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych:
    ADO wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem: iod@pbzinvestment.pl.

    Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania:
    Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu określonym w art. 6 ust. 1 pkt a, b, pkt c i pkt f RODO, w szczególności do:
    • zawarcia umowy i jej realizacji, w tym weryfikowania tożsamości oraz spełnienia przesłanek warunkujących możliwość zawarcia umowy;
    • zapewnienia możliwości świadczenia usług, a także ich rozwijania i podnoszenia ich jakości;
    • poprawy bezpieczeństwa i ochrony naszych użytkowników;
    • celów podatkowych, finansowych, prawnych i innych celów administracyjnych, w tym aby umożliwić ADO/WADO udzielanie pomocy, zapobieganie oszustwom i ich wykrywanie oraz aby umożliwić realizację obowiązków wynikających z przepisów prawa;
    • świadczenia pomocy Klientom, w tym: kierowania zapytań do odpowiednich pracowników z działu obsługi, sprawdzania i rozwiązywania problemów użytkowników, nadzorowania i ulepszania odpowiedzi i procesów obsługi Klienta;
    • prowadzenia działań marketingowych i innych, w szczególności wysyłania wiadomości, w tym wiadomości push-up.
    Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji względem Pani/Pana, w tym do profilowania.

    Rodzaje gromadzonych i przetwarzanych danych:
    ADO gromadzi i przetwarza dane dla celów wskazanych powyżej, a w szczególności są to: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, login i hasło, adres, zdjęcie profilowe, dane płatności lub bankowe (w tym powiązane dane dotyczące weryfikacji płatności), prawo jazdy i inne dokumenty tożsamości wydane przez organ administracji państwowej (które mogą zawierać numery dokumentów, datę urodzenia, płeć i zdjęcie), informacje o pojeździe lub ubezpieczeniu, dane kontaktowe w sytuacji awaryjnej, dowody potwierdzające stan zdrowia i zdolność do świadczenia usług, w tym badania lekarskie i psychotechniczne oraz zaświadczenie o niekaralności, płeć, zawód.

    Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
    Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane osobom lub podmiotom upoważnionym przez ADO, podmiotom świadczącym na rzecz ADO usługi, w tym usługi techniczne i organizacyjne, usługi w zakresie prowadzenia poczty elektronicznej, partnerom biznesowym ADO w celu realizacji umowy zawartej z Klientem ADO, podmiotom powiązanym z ADO w celu realizacji umowy zawartej z Klientem ADO, a także innym podmiotom/osobom/organom ze względów prawnych lub w przypadku sporu, w szczególności jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawne lub umowa albo jeśli ujawnienie danych jest konieczne z uwagi na bezpieczeństwo albo dokonywane jest na żądanie uprawnionego.
    ADO nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

    Okres przechowywania danych
    Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji celów ich przetwarzania lub dla niektórych kategorii danych – przez okres wskazany w obowiązujących przepisach prawa.

    Prawa podmiotów danych
    Przysługuje Pani/Panu prawo żądania sprostowania treści swoich danych osobowych.
    W przypadkach określonych przepisami prawa, w tym jeżeli nie narusza to obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
    W przypadkach określonych przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo żądania usunięcia danych osobowych oraz prawo do przeniesienia danych osobowych.
    Z uwagi na fakt, że Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez ADO do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu ADO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w w/w celu z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.

    Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
    Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
    Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
    Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
    Telefon: 22 531 03 00

    Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia usług lub zawarcia, czy realizacji umowy, lub podejmowania działań przed zleceniem świadczenia usług lub zawarciem umowy. W przypadku niepodania danych, świadczenie usług, zawarcie i realizacja umowy lub podejmowanie działań przed świadczeniem usług lub zawarciem umowy może być niemożliwe lub utrudnione.

    Niniejsza informacja może ulec aktualizacji. Korzystanie z usług ADO po opublikowaniu aktualizacji stanowi akceptację zaktualizowanego komunikatu w zakresie dozwolonym przez prawo.